Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Садгірський районний суд м. Чернівці оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця – секретар суду.
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади секретаря суду – громадянство України;
- наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста;
- досконале володіння державною мовою, основами діловодства;
- вміння працювати на комп'ютері.
Для участі у конкурсі подаються документи:
- заява про участь у конкурсі;
- заповнену особова картка П-2ДС з додатками;
- копії документів про освіту (диплом з додатком), науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації;
- копія паспорта;
- декларація про доходи за попередній рік за формою передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";
- дві фотокартка розміром 4х6;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень тощо надається за телефоном (0372) 54-38-20 або під час особистого прийому в приміщенні суду за адресою:
Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Хотинська, 3 (кабінет № 3) з 9 год.00 хв. до 17 год.00 хв.(перерва на обід 13.00-13.30)
Строк прийняття документів – 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.