flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вакансії станом на 10.06.2013

10 червня 2013, 15:52

Садгірський районний суд м. Чернівці  оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного службовця –  секретар суду.

            Основні  кваліфікаційні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади секретаря суду – громадянство України;

-         наявність вищої освіти за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем  не нижче молодшого спеціаліста;

-         досконале володіння державною мовою, основами діловодства;

-         вміння працювати на комп'ютері.

Для участі у конкурсі подаються документи:

-         заява про участь у конкурсі;

-         заповнену особова картка П-2ДС з додатками;

-         копії документів про освіту (диплом  з додатком), науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації;

-         копія паспорта;

-         декларація про доходи за попередній рік за формою передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

-      дві фотокартка розміром 4х6;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

           Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень тощо надається за телефоном (0372) 54-38-20 або під час особистого  прийому в приміщенні суду за адресою:

Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Хотинська, 3 (кабінет № 3) з 9 год.00 хв. до 17 год.00 хв.(перерва на обід 13.00-13.30)

 Строк прийняття документів – 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу.